Beoordelingen van Tong Ah Nuenen

Recente recensies

5.0
Wiebrands
3 december 2021

Lekker eten!

Nelly Theunissen de Vries
3 december 2021

Het was weer super lekker

Leo
3 december 2021

eten was weer geweldig voor mij de beste chinees van het westelijk halfrond

Mathieu Haldermans
2 december 2021

Heel lekker, smaakvol eten, op tijd en heel correct geleverd

B. Leunissen
2 december 2021

Zeer lekker. Bestellen en bezorgen gemakkelijk geregeld.

Paul Langedijk
1 december 2021

Snel bezorgd, voedsel in warme staat op mijn bord en erg lekker !

Kivits Henk
30 november 2021

Garnalen met zoetzure saus hebben we niet opgegeten en weggegooid. Dimsum was droog en niet lekker. Kleine loempiaatjes lekker en de grote prima. Mihoen was ook prima. Was prima op tijd klaar en warm

Corinadebeer
30 november 2021

Het eten was niet echt warm meer.maar de smaak was goed

Anne van Rooij
29 november 2021

Op tijd geleverd volgens afspraak en alles nog lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke van Gennip
29 november 2021

Het eten smaakte prima, zoals altijd. Daarom was het jammer dat de sugarsnaps niet goed waren schoongemaakt. De "draadjes" zaten er nog aan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephan
29 november 2021

Eten zelf is goed, jammer genoeg koud en mis er een onderdeel van het eten. Na bezorgen 45 min! Beetje slecht. Maar dit kan opgelost worden om je bestelling beter na te kijken voor dat je het mee geeft!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Pijs
29 november 2021

Tong Ah is al jaren een begrip in Nuenen,Prima zaak Zo doorgaan.

gerard
29 november 2021

Was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Franc
28 november 2021

Kwaliteit uitstekend, echter bestelling werd 25 min. te laat geleverd. Eten was koud(alles op moeten warmen) en de loempia's waren "lek"

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos Corver
28 november 2021

Om 17.33 bestelling geplaatst. Tijd geselecteerd op 18.10 uur. Na bestelling en betaling werd ineens bezorgtijd 18.33 aangegeven. Uiteindelijk werd bezorgd om 19.05 uur. Heel vervelend als je met familie met kleine kinderen bent. Zal dus niet meer laten bezorgen door Tong Ah en een volgende keer elders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica de Leeuw
28 november 2021

Het eten werd een half uur te laat bezorgd en de bami en rijst waren koud en we misten een bakje gebakken banaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. Daamen
28 november 2021

Alles super en mooi op tijd. Een minpuntje de ossenhaas met cashewnoten. Er zaten wel geteld 3, drie, noten in de saus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy polman
28 november 2021

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
28 november 2021
Annie van den Nieuwenhof
28 november 2021
Ton Touw
28 november 2021

Zoals altijd: Prima!!

Hein Crooijmans
28 november 2021

Eten had warmer gemogen, komt misschien dat de bezorging aan de late kant was.

Els van Gils
28 november 2021

Het thuisbezorgen in Coronatijd is een uitkomst, zeker als je kunt genieten van een heerlijke bestelling samen met onze gasten!

Wim Harbers
27 november 2021

Heerlijk!

Henny de Bar
27 november 2021

Ik vond het een beetje sneu voor de jongeman dat hij in het donker en in de regen op fiets moest komen. Maar hij heeft het heel goed gedaan. Het bakje met tauge heeft een beetje gelekt dat was het enige. Compliment voor de bezorger.

Carolien
26 november 2021

Heerlijke vis spiesjes en super malse Black pepperbeef.

Ruben
26 november 2021

Lekker vers.

Arno Van berlo
25 november 2021

Was weer lekker vandaag

Simone
23 november 2021

Het was heerlijk, het werd keurig op afgesproken tijd bezorgd!

Dennie
22 november 2021

Sinds wij in Nuenen wonen bestellen wij altijd bij Tong Ah, alle gerechten zijn even heerlijk en van een uitstekende kwaliteit, een goede service en altijd binnen de afgesproken tijd bezorgd.

Frans Blom
22 november 2021

121 was prima; 112 was saai, droog, waarom niet eventueel een los sausje er bij?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
21 november 2021
Mark
21 november 2021

Diverse gerechten besteld: vlees & vis lekker mals, groenten vers, kortom uitstekende kwaliteit.

Andre
20 november 2021

Het was voor ons de eerste keer dat we online besteld hadden, het eten was zeer smaakvol en erg lekker Wij raden Tongah Nuenen ten zeerste aan

Edwin van den Biggelaar
20 november 2021
Marga
20 november 2021

Kwaliteit is goed zoals altijd. Bezorging was stipt op tijd door een vriendelijke bezorgster.

Rini Welten
19 november 2021

Weer zoals altijd lekker en voldoende hoeveelheid.

Koopman
19 november 2021

Prima!

J. van Welie
18 november 2021

Het was weer heerlijk en mooi oprijd!

Guldemond
18 november 2021

Geweldige bezorger :-)

Jan
18 november 2021

Heerlijk gegeten. Goed verzorgd. Perfect op tijd gebracht.

Peggy
17 november 2021
W. van Hees
16 november 2021

Zoals altijd heerlijke Babi Pangang

Tooske
16 november 2021

Zoals altijd prima goed warm en heerlijk

Eva
15 november 2021

Alles was prima, eten heel lekker en warm bij aankomst. 10 minuutjes later dan gepland maar geen probleem wat ons betreft!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Gastel
14 november 2021
Toon Gevers
14 november 2021

geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
14 november 2021

Goed gegeten zoals altijd!!!! 👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Van Leeuwaarden
13 november 2021

Alles weer voortreffelijk

René Gubbels
12 november 2021

1e keer online besteld om af te halen. Werkt prima en lekker eten.

Ruud
11 november 2021

Erg jammer. Normaal halen we zelf altijd op, maar nu i.v.m. tijdgebrek voor de eerste keer iets laten bezorgen. Naast de vertraagde bezorging van 25 minuten, kwam de bestelling ook nog eens volledig in de natte saus uit de tas. Ik denk dat de tas alle hoeken van auto heeft gezien tijdens transport, waardoor alle bakjes zijn gaan lekken. Vloer en tafel onder de saus is niet prettig als je het nog moet gaan eten. Voortaan gewoon weer zelf halen!!

Hans Keijzer
11 november 2021

Als vanouds was het weer heerlijk, warm en op tijd bezorgd. Het is gewoon een genot om bij jullie een bestelling te plaatsen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silke
10 november 2021
Ris
9 november 2021

Alles was super lekker en vers en heerlijk op smaak. Kan niet beter !

Pepels
8 november 2021

Zoals altijd, heerlijk vers, prima op tijd Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Meijer
8 november 2021

Prima, heerlijk gegeten! Zoals altijd! Onze complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hannieleenen
8 november 2021
Janneke
8 november 2021
Edwin Vermeulen
8 november 2021

Bestelling werd erg laat geleverd en was bovendien niet warm. Gebeld bezorger de s onderweg (wij wonen op 500 m) en duurde nog ruim een kwartier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

gerard
8 november 2021

Was erg lekker en precies op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tonny
8 november 2021

Het was zoals gebruikelijk weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
7 november 2021

Zoals altijd goed lekker en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam Struik
7 november 2021

Voor de 2 de x bestelling gedaan . Beide keren was het eten niet warm genoeg . Zelf nog in magnetron moeten opwarmen . Gisteren zaten de mini loempia's er niet bij . Die we wel besteld hadden . Voor ons was dit de laatste keer dat we online bestellen.

Biemans
7 november 2021

Altijd tevreden👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Walter haerkens
7 november 2021
Muller
6 november 2021

Uitstekend en altijd precies op tijd bezorgd.

Cool
6 november 2021
Sander
5 november 2021
nn
2 november 2021
Ton Smits
1 november 2021

Maaltijd werd 15 minuten later geleverd en was niet echt warm meer. Dit kwam de smaak niet ten goede. Zijn we niet gewend van Tongah

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
1 november 2021

Heerlijk vers eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peer
1 november 2021

Goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berry bastiaans
1 november 2021
Jolanda
31 oktober 2021

Helaas ontbrak mijn kippensoep, gelukkig is het eten heerlijk. Bestellen met de app werkt heel handig en afhalen verloopt snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessel
31 oktober 2021

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo Heller
31 oktober 2021

Weer heerlijk gegeten! Iets later bezorgd dan geschat, maar doorgaans wordt er zelfs eerder bezorgd, dus geen probleem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
31 oktober 2021
Joke de Jong
31 oktober 2021
Verbrugge
30 oktober 2021

De porties waren mondjesmaat, ik had voor drie personen besteld en ja het zou voldoende kunnen zijn maar we hadden allemaal het gevoel dat er meer ‘vulling’ bij zat dan het hoofdproduct. Dus meer groente erbij, meer kroepoek er onder, dan we normaal gesproken gewend zijn. Dat was jammer. Het voelde erg afgepast en dat ben ik niet gewend. De smaak en versheid was wel allemaal goed zoals we het gewend zijn!

Ilse
30 oktober 2021

Eigenlijk zijn we altijd heel tevreden over jullie eten. Echter vonden we nu de Black pepper beef en de ossenhaas met Cashewnoten veel minder lekker dan andere keren dat we bij jullie gegeten hebben. Misschien hebben jullie het recept of de ingrediënten aangepast? De rest van het eten was wel goed zoals altijd! Misschien kunnen jullie iets met deze feedback.

Martine
30 oktober 2021

Regelmatig plaatsen we een bestelling en zijn zeer tevreden. Het eten smaakt goed, bezorging is altijd op tijd, kortom top.

Ingrid
30 oktober 2021

Wat een lekkere Chinees! Op tijd klaar en ontzettend lekker en goed. Een echte aanrader

Annemarie
29 oktober 2021
Do
29 oktober 2021

Op tijd bezorgt, eten was lekker en goed warm.

As
27 oktober 2021

We hebben er weer van genoten, was heerlijk.

Robin
26 oktober 2021

Super lekker eten en was snel klaar! :)

Peter H
25 oktober 2021
R.Knook
25 oktober 2021
Hans Willems
25 oktober 2021

ruim 40 min te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Hoens
25 oktober 2021
G van Bree
25 oktober 2021

Niet warm, toch afgehaald en net klaar op exacte afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annie
24 oktober 2021

het was weer prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
24 oktober 2021

Het eten werd 20 minuten later bezorgd dan afgesproken en was lauw, helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk van Gestel
24 oktober 2021

Bezorging was op tijd. Maar het leek net of de bestelling te gehaast was klaargemaakt. Al het vlees leek gekookt en was erg zacht. We zijn veel beter gewend van Tong Ah

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion B
24 oktober 2021

regelmatig bestellen wij, vandaag bestelling ruim 20 minuten te laat, wij wonen in een appartementencomplex, en de bezorgers ,kunnen ons regelmatig niet vinden, vooral de vrouwelijke bezorgers, zie ik ze iedere keer buiten rondlopen met ons eten, dat wordt er niet warmer op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susanne Swinkels
24 oktober 2021

Redelijk de pangang was te groot gesneden en niet knapperig En het duurde best lang voordat de bestelling bij ons was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kri
24 oktober 2021

Weer zoals altijd heerlijk en goed verzorgd Bezorging heel vriendelijk. Tot de volgende bestelling en of in jullie sfeervol restaurant. Fam M Krikke

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koopmann
24 oktober 2021

Heel goed, lekker en vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
24 oktober 2021

Heerlijk, zoals altijd. Bedankt!

Wim
24 oktober 2021

Eten super, bezorging kwartier later als afgesproken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline Pepels
24 oktober 2021

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Mooi op tijd bezorgt en lekker vers

Anja
23 oktober 2021
Sam
22 oktober 2021

Heerlijk gegeten!

m lagrene
21 oktober 2021

goed en lekker keurig bezorgd op de gevraagde tijd prima in orde

Frans
20 oktober 2021

Lekkere Chinees, vlot en vrolijk bezorgd 😁. Goede prijs en genoeg te eten. Altijd top.

Rienks
18 oktober 2021

Heerlijk gegeten en bezorging was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
18 oktober 2021

In Brandevoort laten bezorgen en dit was perfect op tijd. Dit was de eerste keer dat we hier besteld hebben en menu E was echt heel lekker, dus dit was zeker niet de laatste keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mathieu
17 oktober 2021

Goede en smakelijke gerechten redelijke prijs, vlotte en vriendelijke levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre de Vries
17 oktober 2021

Geweldig lekker gegeten en altijd op het afgesproken tijdstip. Dank jullie.

Geert
17 oktober 2021

was weer zeer smaakvol. Ga zo door !

Wally Engels
16 oktober 2021

Geweldig

Tineke
15 oktober 2021

Wat is het eten van Tongah toch heerlijk! Zo vers, knapperige groeten. Echt super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim van rooij
13 oktober 2021

Heerlijk gegeten, al onze gerechten waren Perfect van smaak

Dionne Keeris
13 oktober 2021

Altijd keurig op tijd klaar en heerlijk eten!

Stas
11 oktober 2021

Gewoon lekker eten 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert Sanders
10 oktober 2021

Bezorging niet van toepassing, bestelling is zelf opgehaald. Helaas was de bestelling niet compleet, de sate bij de chinese rijsttafel ontbrak. Hierover gebeld en ik krijg bij de volgende bestelling deze alsnog. Helaas duurde het erg lang, maar is het topdrukte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sybille Thijssen
10 oktober 2021

👍👍👍👍👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elles
10 oktober 2021

Het eten ben ik gaan halen omdat het te lang duurde. Het was koud en bij de sate was de saus hard en uitgedroogd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rini Welten
10 oktober 2021

Zoals altijd ,goed,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter van wijk
8 oktober 2021

Lekker eten. Mihoen was iets te droog

Kaspar
7 oktober 2021

Altijd zeer veel keuze uit veel lekkers op de kaart en het is vooral ook erg fijn en makkelijk aan te geven of en wanneer ik de bestelling op wil halen of wil laten bezorgen. Bedankt voor jullie altijd heerlijke eten!!!!

M. Schaap
7 oktober 2021

Het maand menu is altijd heerlijk, het eten komt goed bereid en warm aan.

Frank kortmann
6 oktober 2021

We hebben er heerlijk van gegeten. Makkelijk met de app bestellen en je eten ophalen. Ik moest 10 min wachten voor het op te halen maar het was ook wel druk. Al met al een heerlijke avond gehad.

Hagendoorn
6 oktober 2021

Top verzorgd alles heerlijk vers

Ineke Kaptein
6 oktober 2021

Een van mijn gasten heeft erge buikkrampen en diarree gekregen. Zij had runderhaas met kastanjechampignons. Zij vond dat de champignons anders smaakte dan anders en hard waren.

Nelly Theunissen
5 oktober 2021

De rijsttafel voor 6 personen was weer heerlijk ,alles op .

Suzanne
5 oktober 2021

Iets te laat bezorgd, maar het was zondagavond, dus erg druk waarschijnlijk en alle begrip daarvoor. Lekker eten, goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariëlle
4 oktober 2021

Heerlijk gegeten!

Marian
4 oktober 2021

Weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Keijzer
4 oktober 2021

Het was weer een heerlijk menu. Goed qua temperatuur en smaak. Complimenten aan de keuken en de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annie van den Nieuwenhof
4 oktober 2021

Ik had geen kroepoek bij mijn maand menu voor de rest was het prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pacm pijs
4 oktober 2021

Super 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
3 oktober 2021

Heerlijk gegeten!

Jasper
3 oktober 2021
Piet van Mameren
2 oktober 2021

Voor de tweede maal : De nasi was lauw en niet warm !

Piet
2 oktober 2021

mooi op tijd en heel lekker

Guldemond
1 oktober 2021

Heerlijk eten, met de geweldige bezorging van Jawad!

Francis
1 oktober 2021

Goede service (zoals gewoonlijk), op afgesproken tijd bezorgd en heerlijk gegeten.

Geert
30 september 2021

wederom zeer smakelijk!! Ga zo door

marco
30 september 2021
Smits
29 september 2021

Was nu ook goed warm.

Van Lieshout
29 september 2021

We hebben het zelf gehaald en ze hebben heel erg genoten van het eten en er is nog genoeg over voor ons met z'n tweeën. Bedankt en tot ziens Groetjes Rikie van Lieshout

Paul
29 september 2021

We hebben prima gegeten. Alles was geleverd zoals we hadden besteld. De bezorging was ook weer top, precies op de afgesproken tijd!

Silke
28 september 2021

Goede service

Wim van Hees
28 september 2021

Heerlijke Babi Pangang

Cata
28 september 2021
Tim
28 september 2021

Eten was heerlijk en goed, bezorgering was geplanned op ZSM 18.50. Terwijl er keus was voor 18 45. De daadwerkelijke bezorging was er pas om 19.15. (Normaal zou ik het niet erg vinden, maar deze keer kwam het verkeerd uit)

Heijligers
28 september 2021

Kwaliteit en smaak zodanig goed, dat ik voor mij niet meer naar een ander hoef.

GB
28 september 2021

Exact op tijd en de kwaliteit was als vanouds.

R.Knook
27 september 2021

zoals gewoonlijk het eten is dik in orde altijd zeer goed en lekker en de bezorging aardig en vriendelijk en stipt op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia ter Haar-van Eck
27 september 2021

prima service, ondanks grote drukte was mijn bestelling op de bestelde tijd klaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dieter Fraikin
27 september 2021

Ik had besteld voor aflevering om 19:10 uur en deze vond plaats om 19:45. Ruim een half uur te laat dus, terwijl ik hongerrrr had. Volgens mij hebben ze ter compensatie van mijn "leed" een stuk kroepoek toegevoegd. :-) Ik heb gebeld om 19:30 uur en kreeg te horen dat het erg druk was en men op een bezorger aan het wachten was, omdat het erg druk was (wat op zondag vaak het geval is). Over het algemeen ben ik overigens uitermate tevreden over Tong Ah.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annie
26 september 2021

Het was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Keulen Theo van
26 september 2021

Weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mathieu
26 september 2021

Heerlijk eten, goede smaak combinaties, op tijd geleverd door een vriendelijke dame.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin
25 september 2021

Heerlijk

Vliegen
25 september 2021

Altijd super op tijd bezorgt en lekker eten

Piet Hut
25 september 2021

Precies op tijd en heerlijke eten

Marijke
25 september 2021

1ste x besteld en laten bezorgen. Ze waren keurig op tijd, snelle bezorging en ontzettend lekker gegeten! Gaan zeker vaker hier bestellen!

henny de Bar
25 september 2021

zo als altijd weer heel lekker en veel eten voor een prima prijs.. En ruim voor de afgesproken tijd thuis gebracht. Tong Ah is mijn favoriet.

Jeanine Hendrickx
22 september 2021

Tong Ah is en blijft de beste "Chinees" van Nuenen! Heerlijk gegeten van het maandmenu!

Frans Vos
20 september 2021

lekker eten

Peter
20 september 2021

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Twan Spapens
20 september 2021

eten was lekker. We hadden wel om vegetarische nasi gevraagd, maar kregen nasi met vlees. Ook kan ik niet vonden of ik punten gespaard heb.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom Peters
19 september 2021

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruben
19 september 2021

Lekker vers eten en erg goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hinnen
19 september 2021

prima eten en keurig op tijd

Pepels
18 september 2021

Zoals altijd, keurig op tijd en weer heerlijk gegeten

Dauwerse
18 september 2021

De loempia was vettig en kapot gebakken. Het ei in de foe Yong hai was aangebrand.

Andre de Vries
18 september 2021

Alles klopte prima.

C. Christiaens
16 september 2021

Het eten smaakte weer heerlijk. Zo gemakkelijk om online te bestellen en te betalen. Afhalen en naar huis lekker eten na een drukke werkdag.

SR
16 september 2021

Lekker eten, keurig op tijd. Niets op aan te merken.

Kim
15 september 2021

Altijd zijn er vriendelijke bezorgers bij Tong ah. Maar deze keer was de meest vreemde bezorger die ik ooit heb meegemaakt. Ik opende de deur, er bukt een bezorger gooit nog net niet het eten neer, draait om en roept ergens nog smakelijk en een fijne avond. Ik heb niet eens z'n gezicht kunnen zijn. Echt zo vreemd...maar goed. Wie weet had hij z'n dag niet dat hebben we allemaal wel eens. Het eten was zoals altijd goed verzorgd en lekker.

Jansen
15 september 2021
F.J.
13 september 2021

De kwaliteit is zoals altijd goed. De bezorging is prima. Een goed adres. Ik beveel Tong Ah bij iedereen aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
13 september 2021
Geert
13 september 2021

was weer lekker !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Kempen
13 september 2021

Altijd heerlijk eten en snelle service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arno v berlo
12 september 2021
Spoek
12 september 2021

Altijd super goed.

Toon Van De ven
11 september 2021

Was weer lekker

Franc
10 september 2021

Exact op tijd bezorgd. Uitstekende kwaliteit & alles goed warm.

Brigitte Rooijakkers
7 september 2021

Het was heerlijk, en de bezorging was er op de tijd wat ze hadden aangegeven. Een aanrader !!!

Rooijakkers
7 september 2021

Weer goed zoals altijd!

Ed van Moorsel
7 september 2021

Bestelling was op afgesproken tijd klaar. Het eten smaakte heerlijk. Was in Geldrop maar zo'n Chinees.

Peter H
6 september 2021
Goed
6 september 2021

Goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MD
5 september 2021

Super lekker en snel thuisbezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriette
4 september 2021

Zoals altijd weer eten van top kwaliteit en prettige bezorging op aangegeven tijdstip.

Voorman
4 september 2021

Weer genoten van de heerlijke gerechten, die goed op temperatuur werden bezorgd. Bezorging precies op tijd! TOP!!!

Thea Van Amerongen
3 september 2021

Uitstekend

Arie
3 september 2021

Heerlijk zoals Altijd

Joeske Koeter
2 september 2021

Een geweldig mooi, gezellig restaurant. De eigenaars zijn zo lief en ook hun hoofdserveerster. Het eten wordt vers klaargemaakt, ook voor bestelling, smaakt heerlijk, niet duur. Voor mij, als Vegan, Het enige restaurant in de omgeving waar ik me echt thuis voel.

Geert
2 september 2021

Was weer perfect!!

Fred Kuijken
1 september 2021

Zoals we gewend zijn alles tip top in orde

Jeroen
1 september 2021

Wederom heerlijk

GB
1 september 2021

Zoals gewoonlijk perfect op tijd en heerlijk.

Kaldenhoven
31 augustus 2021

De foe Yong hai was niet lekker. Zat een rare smaak aan en de loempia’s waren niet vers. De rest was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Knook
31 augustus 2021

Gewoon iedere keer gewoon goed en lekker en stipt optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dionne Keeris
30 augustus 2021

Perfect eten, online besteld en keurig op tijd klaar! Weer genoten!

Nathalie
30 augustus 2021

Heel goed eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cris
30 augustus 2021

Heerlijk gegeten, makkelijk online bestellen, tijd bezorging klopt, nette en vriendelijke bezorger. Eten was goed warm, een echte aanrader dus 👏👌👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma de leeuw
29 augustus 2021

Het was heerlijk alleen de porties waren wat aan de kleine kant. We hadden voor een 6 persoons rijsttafel met 6 personen maar net voldoende. Iets wat je bij de Chinees niet verwacht. Bezorging was precies op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K swart
29 augustus 2021

Precies op tijd en alles was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees van der Kolk
29 augustus 2021
Nick
29 augustus 2021
De Weijer
29 augustus 2021

Helemaal goed en mooi op tijd. Tevreden.

M. Hubbers
28 augustus 2021

Uitstekende samenstelling van gerechten. Zien er heel goed uit. Prima kwaliteit. Bijzonder fijn van smaak!

hans vermeer
28 augustus 2021

Prima bezorging en keurig op tijd.

Theo kuijpers
27 augustus 2021

Tevreden

Theo van Esch
26 augustus 2021

Het zou wel handig zijn als op de vegetarische maaltijd de inhoud zou staan. We hebben nu echt moeten zoeken. Voor de rest was het uitstekend. Ook de flexibele opstelling bij het veranderen van het bezorgadres! En de bijzonder vriendelijke bezorger

Van Lieshout
26 augustus 2021
E. Meelhuysen
26 augustus 2021

Wij hadden het gevoel dat er andere koks het hebben bereid dan die wij gewend waren qua kwaliteit. Wij vroegen om bami met groenten en kip! Bami was anders en te zacht en zeer zout. Als je kip vraagt, dan hoort er geen stukjes ham en spek in! We hebben het helaas moeten weg gooien!

Zeggelaar
26 augustus 2021

Vriendelijke bezorger, snel klaar, smaakte heerlijk.

Antoine
25 augustus 2021

Tas was omgevallen tijdens transport. Daardoor alles onder het vocht. Dit werd wel gemeld. Maar later bleek de levering ook nog incompleet te zijn. Naar de betaalde kroepoek konden we fluiten!

J.Kroes
25 augustus 2021

Gewoon ouderwets lekker 👍

Arno
24 augustus 2021

Was weer lekker ook bedankt namens mij kleinkind

Erna van der Sanden
24 augustus 2021

En weer was het lekker en perfect op tijd afgeleverd! Alleen jammer dat je altijd €2,50 (maak bezorgkosten gratis in een straal van bepaalde km) bezorgkosten moet betalen en wat mij ook steeds verbaasd is dat als ik via iDeal iedere keer €0,25 moet betalen voor transactiekosten😰 Ook mis ik de mogelijkheid om contant te kunnen betalen wat voorheen wel altijd kon! Jullie leveren contactloos maar de vorige keer zijn mij de tassen gewoon aangegeven ipv voor de deur te zetten net als afgelopen zondag.

vd Ven
23 augustus 2021

Heerlijk vers en knapperig. Wel lauw omdat het later gebracht werd. Misschien omdat het huisnummer incorrect was. Geen vet aan het vlees wat wij enorm kunnen waarderen. Prima dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Van der Gaag
23 augustus 2021

Perfecte bezorging. Gerechten waren lekker.

van Gerwen
23 augustus 2021

Zoals altijd op tijd en heel, heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P. Schumaker
23 augustus 2021

Heerlijk gegeten. Bezorging was vriendelijk en correct maar wel later dan was verzocht in de besteling. Maar dat zal wel gekomen zijn omdat het zondag was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
23 augustus 2021

Zoals altijd weer heerlijk eten. Het enige dat deze keer een beetje tegenviel was de planning; iets voor half zes besteld via de site met zes uur als afhaal tijd. Om zes uur in de zaak, om 18:15 nog niet klaar. Daar iets van gezegd en dat was net te vroeg want een paar minuten later was mijn bestelling gereed. Gaat normaal eigenlijk altijd prima. Deze ene keer wat minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rini Welten
22 augustus 2021

De soep was nu lekvrij in de verpakking!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Branst
22 augustus 2021

Goede kwaliteit en heerlijk eten.

Peer waardenburg
22 augustus 2021

Goed

Peter
22 augustus 2021

Prima eten. Staat klaar op de afgesproken tijd.

Ingrid
21 augustus 2021

Lekkerste chinees!! Altijd goed!!!!

Pim
21 augustus 2021

Kwaliteit van het eten is altijd goed en er wordt snel bezorgd. Het was weer heerlijk!

Thomassen
21 augustus 2021

smakelijk gegeten.

van rooij
20 augustus 2021

wil geen 25 cent betalen als ik betaal met pin

Staal
20 augustus 2021
Yvonne
18 augustus 2021

Altijd super lekker en van goede kwaliteit! Zeker een aanrader

Peter H
17 augustus 2021

Snel, warm en heerlijk gegeten

Sanders
17 augustus 2021

Mooi op tijd , en heel erg lekker!

Wendi
16 augustus 2021

Het was weer erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Swinkels
16 augustus 2021

Vlotte bestelling en lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arts
15 augustus 2021
Jolanda
15 augustus 2021
Spierings
15 augustus 2021

Geweldig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
15 augustus 2021

Chinese rijsttafel.gehaald Het was als vanouds weer helemaal prima. Heerlijk gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jantje
15 augustus 2021
Carolien
15 augustus 2021

Ik vond de kip knoflook niet zoals verwacht. Het waren meer champignons met zure pittige saus.

Geert
15 augustus 2021

Weer erg lekker Ga zo door!!

Anneke
14 augustus 2021

Zoals altijd: heel lekker en ook punctueel bezorging.

Kuijpers
14 augustus 2021

Zeer tevreden met alles 2x5 sterren

Ad
13 augustus 2021

Héérlijk maandmenu en op de minuut op tijd bezorgd!!

Tom van Slooten
12 augustus 2021

Lekker, op tijd en warm. Heerlijk gegeten thuis!

Wim van Hees
11 augustus 2021

Babi pangang zoals gewoonlijk erg lekker.

Peter
11 augustus 2021

Keurig op tijd en prima kwaliteit eten.

elly
9 augustus 2021

Zoals wij al eerder aangegeven...een top restaurant!!!

de Greef
9 augustus 2021

Heerlijk eten, ruime porties en perfect op tijd en warm bezorgd

Frank
9 augustus 2021
Biemans
8 augustus 2021

Bij mijn bestelling dat online besteld was zat het EXSTRA15 portie kip saté niet bij , paar x proberen te bellen, maar werd niet opgenomen of ingesprektoon , Teveel betaald dus, Tip noem bij het ophalen even de bestelling op en controleer dit dan!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leon
8 augustus 2021
Van Bezu
8 augustus 2021

Stond al klaar en zoals altijd zo lekker!

M. Cox
7 augustus 2021

Bij het maand menu was het Indisch rundvlees van slechte kwaliteit. Was niet te snijden of te eten, veel te hard.

Antoon Tijhuis
7 augustus 2021

De loempia was lekker maar was net niet helemaal warm. Het eenpersoons menu was prima. De bezorger hield rekening met de omstandigheid dat ik na drie maanden net uit het gips was en daardoor iets langzamer.

Tjeu
6 augustus 2021
Monique
6 augustus 2021

Het was lekker en keurig op tijd zoals altijd

Simons
6 augustus 2021
marco
5 augustus 2021
C.Freire
3 augustus 2021

Het was weer smullen dit nieuwe maandmenu!

ben
3 augustus 2021

deze keer van mindere kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jirka
2 augustus 2021

Lekker

Joost
2 augustus 2021

Handig bestellen via de tong-ah app. Voorkomt twijfel aan de balie van wat zullen we gaan eten. Tijd wordt precies diorgegeven hoe laat het klaar staat Goede combinaties in de menus Lekker op smaak, goede porties voor een reële prijs Voor herhaling vatbaar.

Bertie Vink-Blokland
2 augustus 2021

Prima, alles was heerlijk, soep goed warm.

M.meulendijks
2 augustus 2021

We hebben weer heerlijk gegeten

nieuwenhof
1 augustus 2021

Het eten was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K.
1 augustus 2021

Lekker gegeten, wij hadden het keuzemenu gekozen voor 2 personen. De kroepoek had iets meer gemogen. De loempia's had wel duidelijk bij mogen staan dat dat soms per stuk is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kleij
1 augustus 2021

Erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
31 juli 2021

Heerlijk👍👍👍👍

henny de Bar
31 juli 2021

Op de afgesproken tijd gebracht . perfect. De kwaliteit en hoeveelheid is weer supper.

Paul
30 juli 2021

We hebben op de site van het restaurant de bestelling geplaatst. Daarbij hadden we gekozen om de bestelling te laten bezorgen. De bestelling werd exact op de afgesproken tijd afgeleverd; alles was goed warm. Het eten was uitstekend, top!

Yvon
30 juli 2021

Het eten was zoals altijd weer heerlijk! Maar, het bestellen via de app is elke keer een hele uitdaging. Je kan niet vanaf het begin kiezen voor zelf ophalen, eerst een product selecteren, daarna kan je pas aangeven dat het niet bezorgd hoeft te worden, maar dat je het zelf op gaat halen. Dit keer hadden we ook 2 kleine portie gerechten erbij besteld, maar het was me niet duidelijk of hier wel of geen rijst bij zit, dat zou bij het selecteren van het gerecht eigenlijk aangegeven moeten kunnen worden. Of het zou er duidelijk bij moeten staan. Voor de volgende keer weet ik het, maar was voor nu niet erg handig.

Leo
29 juli 2021

Beste Chinees van het gewestelijk halfrond

Rini Welten
29 juli 2021

Het wordt beoordeeld zoals altijd GOED

M. Wouters
27 juli 2021

als vanouds was het lekker en precies op tijd klaar

Jasper
27 juli 2021
Van der heijden
25 juli 2021

Was weer dik in orde, bedankt.

Hans van Helvert
25 juli 2021

Super goed ,bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mathieu
25 juli 2021

Zoals altijd heel uitgelezen van smaak en vlugge.en vriendelijke bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v.d. Boogaart
24 juli 2021

Bestelling bezorgd op tijdstip zoals aangegeven bij bestelling. Super lekker en meer dan voldoende. Voor herhaling vatbaar.

Karin
23 juli 2021

De loempia was erg zout! Verder was alles lekker zoals altijd.

Monique
23 juli 2021

Al verschillende keren besteld goede kwaliteit en wederom precies op tijd

Yessica
22 juli 2021

Lekker eten, alleen de kip met cashewnoten zat amper smaak aan. Die viel dus een beetje tegen.

AFM. Oosterholt
21 juli 2021

We hebben heerlijk gegeten. Smaakte goed.

Tijsen
21 juli 2021

Prima kwaliteit Precies op tijd

Anneke Guldemond
21 juli 2021

Werelds, zoals altijd!!

W. Renders
20 juli 2021

Online besteld: handig, duidelijk, snel en goed geregeld. Betaling i-deal: perfect. Afhalen: foutloos, mooi op tijd, goed verpakt, vriendelijk. Maaltijd: lekker, hoeveelheid ruim voldoende, goeie kwaliteit.

Rini Welten
20 juli 2021

Was weer lekker. De loempia’s waren helaas niet zo doorgebakken !

Fred
19 juli 2021

Het was goed op smaak. heerlijk gegeten

Nicole Geven
19 juli 2021

Top! Alles op maat gemaakt, zoals gevraagd! 2 dagen van gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Slendebroek
19 juli 2021

we hebben weer lekker gegeten

Frans Stijnis
19 juli 2021

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

henk schoenmaker
18 juli 2021

prima op tijd bezorgt en de loempia's waren heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sybille Thijssen
18 juli 2021

Zoal altijd perfect, op een uitzondering na. Ik had het gevoel dat de sambal pot omgevallen was in de loempia🥵

Hans Visser
17 juli 2021

De smaken zijn wat flauw/vlak. Heeft de echte Chinees/Indonesische smaak wat kwijt.

MV
15 juli 2021

Minimaal € 25 besteding om te laten bezorgen tegen betaling, vind ik minder. Dan 1 uur levertijd. Duurde lang.. Alles warm en vriendelijke bezorger.

JanvdHall
15 juli 2021

Heerlijk.

Wim van Stiphout
14 juli 2021

Altijd prima, ik kom speciaal vanuit Eindhoven naar Nuenen omdat het eten zo lekker is, complimenten!

Rian
13 juli 2021

Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre de Vries
13 juli 2021

Uitstekend!

GB
12 juli 2021

Keurig op tijd zoals gewoonlijk. De soepbakjes zijn wel kleiner geworden, dat was een verrassing. Maar lekker is het zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

sander
12 juli 2021
Susanne Swinkels
11 juli 2021

Eten was goed maar het vocht lekte een beetje en de loempia iets zachter dan normaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Biemans
11 juli 2021